středa 7. května 2008

Filmy

V sobotu jsem se chtěla kouknout na pěkný film v televizi. „Mám čas,“ pomyslela jsem si, „učit už se nebudu“ a zapnula jsem televizi. Ten šok, když jsem zjistila, že na nově dávají americký film 50x a stále poprvé. „Skvělé,“ pomyslela jsem si. „Větší blbost v sobotu opravdu dát nemohli.“ Přepnula jsem v dobré víře na Primu. Ani tam jsem nebyla spokojená, neboť Notting Hill mě nezaujal. Dívat se na problémy Julie Roberts a Hught Granta je to nejmenší, co bych chtěla. No a na ČT 1 Smrtonosná past 2. Samá americká tvorba. Přemýšlela jsem jestli je to jen můj divn? vkus, nebo jsem snad jednou z mnoha? Opravdu chce průměrný český divák sledovat jen a jen cizí filmy? Proč jsem nikdy neviděla nějakou anketu, kde by se ptali: „Máte rádi české filmy?“ Neříkám, že v televizi by měla běžet jen domácí tvorba, ale změna by neuškodila, ne?

Dušáková Lenka

Žádné komentáře: