pondělí 24. března 2008

Parkán

14.3.2008 proběhl v Neplachově koncert strakonické kapely Parkán. Byla jsem 142. návštěvnicí a rozhodně jsem nebyla jedna z posledních. Když jsem přišla do sálu, bylo „plno. Horko těžko jsem se propracovala k baru. Zde jsem obhlédla situaci. „Nikoho neznám, nevadí,“ pomyslela jsem si. Vyšla jsem zpět před sál a lapala po čerstvém vzduchu. Když v půl desáté začala hrát již zmíněná a napjatě očekávaná kapela, vyprázdnila se místa k sezení a parket nám ještě více zhoustl. Skladby jako „Kristýna,“ „Blondýna,“ „Terénní slepice“ a jiné měly velký úspěch. Věkový průměr jsem svým bystrým očkem odhadla tak na 38 let. Když jsem se pořádně rozhlédla a posoudila věkové kategorie, došlo mi, že jsou zde jen dvě. První skupinu tvořila mládež ve věku 14-17 let a druhou hojněji zastupovala skupina rodičů. Na chvilku jsem se zděsila, ale pak mi došlo, že tolerance musí být. To, že má kapela takový úspěch u rodičů lze vysvětlit tím, že hraje již přes dvacet let a stále je úspěšná. Celkově měl koncert velký ohlas. Pevně věřím, že další koncert bude v podobném duchu a složení.

Lenka Dušáková

Žádné komentáře: