úterý 13. května 2008

Katakomby

V nedávdné době jsem si od kamaráda půjčila pár filmů a mezi nimi byl také americký film Katakomby. Podle filmových fanoušků má jít o jeden z nejočekávanějších hororů poslední doby, tak jsem neváhala a přehrála si jej.
Tématem celého filmu je síť pařížských katakomb, do kterých bylo přemístěno na miliony lidských ostatků. Do Paříže přijede za sestrou mladá, psychicky slabá a nevyrovnaná žena a po příjezdu se seznámí s několika sestřinými přáteli. Spolu s nimi žena vyrazí na nelegální party konající se právě v katakombách pod městem.V katakombách se odehrávají věci typické pro horor. Šílený masový vrah vraždí každého, koho potká, proto jej nečekaně potká i křehká Shannyn Sossamon. Řekla bych, že několik prvních minut filmu se nic moc vzrušujícího a zajímavého neděje. Krvavé honičky začnou až tak po půl hodině. Film mě příliš nenadchl, ale jeho konec mě docela zaujal. Poslední scény filmu a opětovně pronesená věta ze začátku filmu u mě vyvolaly lehké zamrazení na zádech. Film bych celkově hodnotila jako průměrný horor lehce okořeněný psychologií. Co se týče hereckých výkonů, byly celkem obstojné, křehounké Shannyn Sossamon věříte její ušlápnutou puťku od první chvíle, kdy se objeví na scéně. Pokud patříte k příznivcům hororů, podívejte se na Katakomby a posuďte sami, zda se film povedl. Titul: Katakomby (Catacombs) Rok výroby: 2007 Země: USA Režie: Tomm Coker, David Elliot Hrají: Cabral Ibaka, Pink, Shannyn Sossamon a další Lenka Zelenková

Žádné komentáře: